Anrika

wtorek, 25 października 2016

Wtorek - Bumerang modowy

Niczym bumerang do mody powróciły spodnie typu ,,mom jeans'' !



fot.mat.prasowe

Do mody niczym bumerang tym razem powróciły ,,mamuśkowe'' dżinsy typu mom jeans, któe królowały i świeciły tryumfy w szalonych latach 90, kiedy to z wypiekami na twarzy czekaliśmy na kolejny odcinek „Beverly Hills 90210”. Inspirowaliśmy  się bohaterami, próbując stworzyć podobne stylizacje do tych z serialu. Wtedy to oni wyznaczali trendy. Nie pamiętam  odcinka, w którym Brenda, Kelly czy  Donna nie miały na sobie „mamuśkowych” dżinsów. Do świata mody powróciły mom jeans'y już w zeszłym roku, ale teraz osiągają swój szczyt, stając się jednym z największych hitów sezonu! 
„Mom jeans” to typ spodni, który z założenia jest trochę „niemodny”, niedopasowany do figury, ale komfortowy i oczywiście bardzo wygodny. Charakterystyczny element tych spodni to wysoka talia, a nawet bardzo wysoka, a ich guzik sięga zwykle do pępka.  

Te spodnie  to jeden z najbardziej kontrowersyjnych elementów damskiej garderoby. Pamiętacie może skecz   Saturday Night Live,  o „Mom Jeans” z 2003 roku? Skecz wyśmiewa  mamusiowe dżinsy końca lat 80. i wczesnych 90. Przeciwniczki uważają, że są mało kobiece i deformują naszą sylwetkę. Natomiast zwolenniczki chwalą za wygodę i nonszalancki wygląd. 

A Wy kochani należycie do zwolenniczek czy przeciwniczek mom dżinsów?
Bo ja zdecydowanie do grona ich zwolenniczek.






fot.mat.prasowe



Gwiazdy i ja już je nosimy:


fot.mat.prasowe

fot.mat.prasowe

fot.mat.prasowe

fot.mat.prasowe
Moje propozycje:








Stylizacja pierwsza: T-shirt - SH, chokery - ZARA i Bershka,  mom jeans - Pull&Bear, buty - DEEZEE.
Stylizacja druga: kapeulusz - H&M,  koszula - Pull&Bear , kurtka - Bershka, mom jeans - Pull&Bear, buty - DEEZEE.
Stylizacja trzecia: kamizelka - H&M, t-shirt - HOUSE, mom jeans - Pull&Bear, szpilki - DEEZZ24


Stylist : Anrika Koperska

Zdjęcia : Antoni Kolbusz


https://www.facebook.com/antoni.kolbusz



Mam nadzieję, że post okazał się pomocny,
Miłego czytania i oglądania,
Całusy kochani,
Anrika


24 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te spodnie :D Musze w końcu sie takich "dorobić" :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam są mega wygodne i pasują niemalże do wszystkiego,więc łatwo można stworzyć z nimi piękną stylizacje.

    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie to po prostu hit sezonu, od dawna juz goszcza w mojej garderobie ;3
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia

    odwdzięczam się za każdą obserwację http://justemsi.blogspot.com/2016/10/cafe-22.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ze wróciły te spodnie świetnie się prezentują ;) stylizację genialne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama z pewnością się ucieszy, bardzo lubiła swojego czasu tego typu spodnie:)
    Ja raczej wolę biodrówki i leginsy.
    Bardzo ładne stylizacje.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Należę do zwolenniczek zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moda wraca, a ten trend jest jednym z moich ulubionych :)
    Bardzo fajne propozycje stylizacji!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli chodzi o Twoje propozycje to zakochałam się w tych jeansach wybielanych :)! Super post

    Nowy post z zestawami K-lips od Lovely: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ejże, Czy ja kojarzę Cię z Shopping queen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Miałam przyjemność brać udział w drugiej edycji tego programu:)

      Usuń
  10. Kocham takie spodnie ^-^
    Świetnie wyglądają i są wygodne
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zdecydowanie jestem zwolenniczką! Jeszcze takich spodni nie mam, ale bardzo bym chciała mieć. Będę szukać tych idealnych a jak już je będę mieć, to wrócę do Twojego postu, bo mnóstwo inspiracji na łączenie takich spodni dostarczyłaś w tej notce!
    pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń