Anrika

czwartek, 24 listopada 2016

Czwartek - MIX fashion woman inspirations on November




Oto przygotowany przeze mnie mix inspiracji modowych, wszystkie zdjęcia pochodzą z instagrama, a są to zdjęcia,które w tym miesiącu najbardziej urzekły moje serce i dlatego zechciałam podzielić się z nimi na moim blogu.

A wkrótce mix inspiracji fryzur, też ze zdjęciami zaczerpniętymi z instagrama, ale przygotowany przez Antoniego, mojego osobistego styliste fryzur i partnera w  życiu osobistym no i oczywiście współtwórce bloga.

Ja jestem bardzo ciekawa co za inspirację przygotował dla nas Antoni,gdyż uwielbiam oglądać zdjęcia pięknych fryzur  a Wy kochani też jesteście ciekawi?

Jeśli tak to zaczęcam do częstszego śledzenia naszego bloga.

A tym czasem inspirujcię się poniższymi zdjęciam.















































Dajcie znać prosze, w komentarzach czy spodobał Wam się post z mixem inspiracji, bo skoro tak to będę przygotowała dla Was co miesiąc takie mixy.


Miłego oglądania i inspirowania się,
Anrika

16 komentarzy:

  1. Nie powiem, kilka stylizacji mnie mocno zaskoczyło, ale jestem zachwycona czarnymi ustami z odlatującymi ptakami - niesamowicie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda te ustawienia są zachwycające💋

      Usuń
  2. świetne inspiracje, uwielbiam takie posty, bo od razu dostaję motywacji!! :)

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc będę częściej robić takie posty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz sie nie moge doczekac fryzur od Antoniego! Swietne inspiracje 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post <3 Piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne inspiracje, podobają mi się :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Te usta w czerni robią wrażenie chociaż sama bym swoich tak nigdy nie pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń