Anrika

niedziela, 18 grudnia 2016

MIX INSPIRATIONS hairstyle women on December


Kochani oto obiecane grudniowe inspirację fryzur, wszystkie zdjęcia pochodzą z instagrama.
Wybrałem dla Was fryzury świąteczne, ale również sylwestrowo, karnawałowe.
Fryzury są kolorowe, brokatowe, odważne do czego zoobowiązuje ten światęczny magiczny czas i sylwestrowy szał.

Kochani w tą grudniową niedziele cieszcie oczy, oglądajcie inspirujcie !

A może któraś z Was odważy się na choinkę z włosów bądź renifera ?


















































Miłego oglądania,
Antoni

39 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje :) ja zakochałam się w szarych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzurki ślicze, ale jeszcze ładniejsze są kolory *-* Jak będę farbować włosy na wakacje na pewno wróce do tego postu!

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne inapiracje, ta z reniferkiem super :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje fryzur, niebieskie włosy mega 😊 Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te fryzurki!:)
    Najbardziej podobają mi się te różowe włosy ♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też podobają się te różowe włosy!

      Dziękuję ♡

      Usuń
  6. Jakie fikuśne fryzury! Ja się muszę wybrać do fryzjera, ale żeby ściąć, bo moja długość już mnie denerwuje, zdecydowanie wygodniejsze są krótkie włosy :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że wygodniejsze, ale z długich włosów można czekać cuda!

      Dziękuję ♡

      Usuń
  7. choinka z włosów wygląda niesamowicie. :) z moich jeszcze nie da się zrobić takich cudów, ale zapuszczam i powoli rosną. ;) a jak będą długie, to wtedy będziemy szaleć jak na tych inspiracjach. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne zapuszczaj to za rok będzie choinka z włosów:)

    Pozdrawiamy ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatni kolorek skradł moje serce jednak nie jestem taka odważna ;/
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy są nieuczesalne i chyba nie da się z nich zrobić czegoś ładnego. Ale fryzury są urocze!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno się da, ja też tak myślałam o swoich dopóki nie zaopiekowal się nimi Antoni,bo do czesania mam dwie lewe ręce niestety:(

      Usuń
  11. Ten renifer z koka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzecie zdjęcie - fryzura i kolor idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fryzury ♥ Teraz tylko idzie nauczyć się większości haha :)

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno wchodząc z tymi fryzurami, zrobimy ogromne wrażenie. Gdybym była pełnoletnią, a moi rodzice nie byli by nienowocześni, to z chęcią bym którąś fryzurę wybrała. Od dawna męczy mnie kolor granatowy <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spróbuj przekonać rodziców, trzymam kciuki!!!

      Usuń
  15. Świetne inspiracje! Lubię od czasu do czasu pooglądać takie luźne, zdjęciowe posty. Pozdrawiam!
    http://wystarczyjedenusmiech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką chęcią przejrzałam te fryzury, ponieważ na samym początku roku mam studniówkę więc właśnie rozglądam się za idealnym upięciem dla mnie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że coś zainspirowało i pomogło:)

      Usuń
  17. Wow! Świetne inspiracje! A fryzura reniferek kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podobają mi się pudroworóżowe krótkie włosy :) Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń