Anrika

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Propozycje świątecznych stylizacji dla Niej


Świąteczne stylizacje na dwa sposoby:




Święta z rodziną:




Święta ze znajomymi : 









Stylizacja: Święta z rodziną:

sukienka - Stradivarius
opaska - H&M
szpilki - TOP SHOP

Stylizacja: Święta ze znajomymi:

 koszula - ZARA
spodnie - ZARA
czapki - ZARA
kabaretki - no name
szpilki - CENTRO


Stylist : Anrika Koperska

Zdjęcia : Antoni Kolbusz


https://www.facebook.com/antoni.kolbusz


Miłego oglądania kochani,
Całusy
Anrika

19 komentarzy:

  1. spodobała mi się stylizacja na świeta z rodziną<3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są świetne, ale sukienka trafiła bardziej w mój gust <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki jak i bluzki z "wycięciem" na ramieniu są ostatnio bardzo modne. Ja osobiście preferuję drugi strój, jest bardzo ładny, a ja lubię wygodę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że nie przepadam za takimi sukienkami, muszę przyznać, że Ty wyjątkowo dobrze w niej wyglądasz! Świetny pomysł na Święta. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda stylizacja ma swój urok. Masz bardzo dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są świetne, ale mi bardziej podoba się ta druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylizacje *.*
    Ideadiygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie Kochana wygladasz :)
    Obie stylizacje dobrze dopracowane .
    Jestem pod wrazeniem .
    Buziaki Kochana .t

    OdpowiedzUsuń