Anrika

czwartek, 26 stycznia 2017

Czwartek - Street fashion women


Tym razem w street fashion stylizacja z wykorzystaniem klasycznego trencza, na dwa sposoby.
Wersja klasyczna i wersja bardziej po mojemu, czyli odważnie i ze sportowym przełamaniem elegancji.

Elementem wspólnym stylizacji jest klasyczny trencz i motyw panterki.

A Wy kochane, którą wersję wybieracie ? 

Na odpowiedzi czekam w komentarzach:





























Stylizacja Pierwsza:

czapka - H&M
bluza - H&M
płaszcz - Stradivarius
plecak - Stradivarius
buty - Stradivarius

Stylizacja Druga:

płaszcz - Stadivarius
kozaki - Deichmann
torebka - Louis Vuitton
okulary - Cukier Puder Vintage Store 



Stylist : Anrika Koperska

Zdjęcia : Antoni Kolbusz


https://www.facebook.com/antoni.kolbusz


Miłego oglądania kochani,
Całusy
Anrika

12 komentarzy:

  1. Oryginalna stylizacja, bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤
      Buty pochodzą z DEICHMANN'a:)

      Usuń
  2. Ta bluza strasznie mi się spodobała szczególnie jej kolor mnie zachwycił. Wszystko ładnie dopasowane do siebie nic dodać nic ująć. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w płaszczu! Jest naprawdę świetny. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Zdjęcia ładne, w ciekawych miejscach. Byle tak dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk jest genialny. jak zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem twojego postu :)

    OdpowiedzUsuń