Anrika

niedziela, 15 stycznia 2017

My suggestions carnival styling


Kochani przedstawiam Wam moje propozycję karnawałowych stylizacji.
Stworzyłam cztery stylizacje, a właściwie dwie, ale pokazałam jak w łatwy sposób za pomocą innych dodatków i butów, można zmienić  styl, charakter i smak całej  stylizacji. Niebawem już kochani post pomocny dla tegorocznych maturzystek, czyli na temat idealnej stylizacji na tegoroczną studniówkę,
Zachęcam,więc do częstszego odwiedzania i śledzenia mojego bloga.

























Stylizacja Pierwsza:

Top - Stradivarius
Spodnie - Stradivarius
Choker - Stradivarius
Thiara - Stradivarius
kabaretki - no name
szpilki - TOP SHOP

Stylizacja Druga:

Top - Stradivarius
Spodnie - CROPP
Choker - Stradivarius
Thiara - Stradivarius
kabaretki - no name
adidasy - Stradivarius

Stylizacja Trzecia:

Sukienka - H&M
Choker - Stradivarius 
kabaretki - NEW YORKER
szpilki - Deichmann

Stylizacja Czwarta:

Sukienka - H&M
Choker - Stradivarius 
kabaretki - NEW YORKER
adidasy - Stradivarius 

Stylist : Anrika Koperska

Zdjęcia : Antoni Kolbusz


https://www.facebook.com/antoni.kolbusz


Miłego oglądania kochani,
Całusy
Anrika

34 komentarze:

  1. Każda stylizacja ma coś w sobie intrygującego, fajnie, oby tak dalej. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! każdy outfit wygląda świetnie! :) jako miłośniczka kobiecego ubioru najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja z czarną sukienką, a kabaretki te piękne szpilki tak cudownie do tego pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, szczególnie piękna jest ta z czarną sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja z czarną sukienką według mnie jest świetna.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie. Masz bardzo orginalny styl i to bardzo cenie. Mega podobają mi sie TW stylizaacjie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych jeasnach! Świetne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe stylizacje! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój styl :) Jest mega ciekawy!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne stylizacje :)
    pozdrawiam
    paulinamotykaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje! Na pewno z którejś skorzystamy <3 Buty - pierwsza klasa! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz niesamowicie, a kabaretki są po prostu strzałem w dziesiątkę. Zdjęcia mają piękny klimat, coś czuję, że będzie to jeden z moich ulubionych blogów :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej bardzo mi miło ❤

      Dziękuję bardzo ❤

      Zapraszam jak najczęściej ❤

      Usuń
  12. Wszystkie stylizacje są cudowne, a Ty Kochana wyglądasz jak zawsze pięknie!
    Czarna sukienka jest genialna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post każdy outfit jest cudowny
    jednak ja nie nosiłabym wszystkiego, ale na tobie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 stylizacja z czarnymi butami jest cudna! Pozdrawiam młoda mama.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń