Anrika

sobota, 15 kwietnia 2017

EASTER time !



Wielkanoc to czas otuchy i nadziei.
Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa i drugiego człowieka.
Życzymy, aby Święta Wielkanocne przyniosły radość oraz wzajemną życzliwość.
By stały się źródłem wzmacniania ducha.
Niech Zmartwychwstanie, które niesie odrodzenie, napełni Was pokojem i wiarą, niech da siłę w pokonywaniu trudności i pozwoli z ufnoscią patrzeć w przyszłość.....

Życzy cały zespół
Anrika i szafa gra










Stylizacja:

JA:
Sukienka - H&M
Opaska - no name 
Buty - DEEZEE

Antoni:
Bluzka - Bershka
Spodnie - no name 
Buty - ZARA


 Stylist : Anrika Koperska
Hairstyle : Antoni Kolbusz
Zdjęcia : Luiza Lipińska 


Miłego oglądania,
Antoni i Anrika

13 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądacie, super fryzury. Www.hairstylistbarbarakrzessewska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Luiza robi piękne zdjęcia! :)
    Niesamowicie mi się podobają, to jedne z lepszych zdjęć, które ostatnio widziałam na blogach :)
    Bardzo ładne stylizacje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Zdradzicie mi, jaki to obiektyw został użyty?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujeny 💛

    Co do obiektywu to pytanie do fotografa , nie do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, promienie słońca dają niesamowity efekt! Podoba mi się damska stylizacja, jest taka lekka, wiosenna, trochę eteryczna.


    VamppiV - blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzyłabym wesołych świąt, ale już za późno.
    Doskonała jakość zdjęć.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/channel/UCm7LqzOKE4utpvCnaJcyzag

    OdpowiedzUsuń