poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Świąteczne Street Fashion WOMEN

Ze względu na zbliżające się Święta Wielkanocne przygotowałam dla Was street fashion z gościnnym występem mojego brata modela Filipa, który już kilkukrotnie był na sesjach na blogu.
Stylizacja jest w wiosenno świątecznym kolorze, nasyconego żółtego, kolor ten każdemu na pewno kojarzy się ze świętami.
Ramoneskę i żółty sweter połączyłam z ciemniejszym i spokojniejszym dołem, a dla wygody i przełamania stylu babcinej plisowanej spódnicy założyłam sportowe buty w połączeniu z eleganckim plecakiem.
  Felipe natomiast postawił na black total look, dzięki czemu uzyskał wizerunek grandżowego glam fashion.
























Stylizacja:

JA :

Ramoneska - ZARA
Sweter - REVERVED
Spódnica - Terranova 
Buty - DEICHMANN
Plecak - CCC

Felipe:

Płaszcz - ZARA
Spodnie - CROPP
Buty - Adidas
Okulary - New Yorker
Czapka - H&M


 Stylist : Anrika Koperska
Hairstyle : Antoni Kolbusz
Zdjęcia : Luiza Lipińska 


Miłego oglądania,
Anrika

37 komentarzy:

  1. Kolor kurtki swietnie sie komponuje razem z tym samochodem! Mega :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jak stylowo zrobiona sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten kolor! Od razu rzuca się w oczy ;) stylizacja bardzo ciekawa zdjęcia piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i jakie piękne, żywe kolory! Super! Koniec z nudą! Bardzo profesjonalne zdjęcia! WOW! Jestem pod wrażeniem i czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zolty to hicior i swietnie wygladasz! A kolega tez bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super! Kocham plisowane spódnice, fajnie że ta jest od uda w dół prześwitująca :) No i te połączenie odcieni żółtego, dla mnie bomba. Wyglądasz zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółty to zdecydowanie Twój kolor, dodatkowo podkreślenie ust na czerwono -idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne te zdjęcia A ta żółta kurtka jest prześliczn

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kurtka :) Tylko szkoda, że zdjęcia takie małe

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Świetne zdjęcia! Piękna spódniczka, a cała stylizacja i sceneria - MIAZGA! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylówki! Jeden z fajniejszych Twoich wpisów :) I piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń